دل نوشته های من

من طلبني وجدني و من وجدني عرفني و من عرفني احبني و من احبني عشقني و من عشقني عشقه و من عشقه قتله و من قتله فعلي ديته و من علي ديته فانا ديته»

(خداوند فرمود): هر كس مرا طلب كند، مرا مي يابد و هر كه مرا بيابد، مرا مي شناسد و هر كه مرا بشناسد، مرا دوست دارد و هر كسي مرا دوست بدارد، عاشقم مي شود و هر كه عاشقم بشود، عاشقش مي شوم و هر كس را كه عاشقش بشم، او را مي كشم و هر كس را بكشم، ديه او به گردن من است و هر كس كه به گردن من ديه دارد، من خودم ديه او هستم.

 



نظرات شما عزیزان:

حسین طالبی
ساعت21:17---13 دی 1393
سلام...واقعا حدیث جالب ٰ زیباٰ کامل و پرمعنی و سنگینی هست که اگر ما فقط و فقط به همین حدیث تنها عمل کنیم دیگه بهشتی هستیم...
موفق باشید آبجی من ..ان شاالله در سایه امام زمان (عج) بتونید در کنار خانواده زندگی ای مطابق نظر ائمه (ع) داشته باشید....خدا خیرتون بده.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها: حدیث ، قدسی، ،
نوشته شده در تاریخ چهار شنبه 12 آذر 1393 توسط دلداده زهرا